رسانه،موسیقی، اخبار تکنولوژی، دانستنی ها، مطالب جالب و خواندنی
کاشت مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

افراد با بیماری‌های مختلف، مانند سرطان و… و همچنین افرادی که در دوران‌های خاصی مانند بارداری به سر می‌برند، نباید به سراغ کاشت مو بروند. برخورداری از موهای پرپشت و زیبا، لازمه برخورداری از اعتماد به نفس کافی است. چرا که زیبایی افراد، وابستگی زیادی به ظاهر و تراکم مو دارد. در بین طیف مختلف افرادی که متقاضی کاشت مو هستند، عده‌ای نباید این عمل را متحمل شوند. در این مطلب قصد داریم به طور کامل توضیح دهیم که کاشت مو برای چه کسانی مناسب نیست؟ اگر شما نیز این سوال را دارید، پاسخ خود را در ادامه مطلب جستجو کنید.

کدام دسته از افراد نمی‌توانند عمل کاشت مو را تجربه کنند؟

در این قسمت قصد داریم بررسی کنیم که کدام دسته از افراد باید از عمل کاشت مو دوری کنند. بدیهی است که ارزش سلامتی افراد به مراتب بیشتر از برخورداری از زیبایی است. بنابراین نباید سلامتی را قربانی عمل‌های زیبایی کرد. مهم‌ترین افرادی که نباید عمل کاشت مو را تجربه کنند به شرح زیرند:

  • درصورتی که فردی مبتلا به پسوریازیس باشد، نباید به سراغ کاشت مو برود.
  • افراد با بیماری‌های سخت مختلف نباید عمل کاشت مو را تجربه کنند. مهم‌ترین این بیماری‌ها عبارتند از: سرطان، دیابت، ایدز و…
  • درصورتی که فرد در ناحیه اهدا از تراکم موی متوسط رو به بالا برخوردار نباشد، گزینه مناسبی برای کاشت مو نیست.
  • چنانچه به عنوان یک خانم در دوران بارداری و شیردهی هستید، باید این عمل را به زمان دیگری موکول کنید.
  • افرادی که الگوی ریزش مو ناشی از استرس را دارند، گزینه مناسبی برای کاشت مو نیستند.
این مطلب را هم بخوانید :   تبلیغات و انواع روشهای آن

پیشنهاد خواندن: کاشت مو، انواع روشها، عوارض، مزایا و معایب

آیا هم مردان و هم زنان امکان کاشت مو را دارند؟

شاید دیدن آقایان با سر طاس و به دنبال آن تلاش آن‌ها برای دریافت خدمات کاشت مو، نسبت به وضعیتی که خانم‌ها به دنبال این خدمات باشند، امری رایج باشد. اما این را بدانید که خانم‌ها هم می‌توانند برای برطرف کردن مشکل ریزش مو به سراغ کاشت مو بروند. اما خانم‌ها در دوران‌های خاصی از زندگی نباید به سراغ این فرایند بروند. برای نمونه به دوران بارداری و یا شیردهی اشاره کرد. درباره آقایان هم قطعا کاشت مو گزینه بسیار مناسبی برای برطرف کردن ظاهر طاس سر است. یادتان باشد که فقط و فقط باید از بانک مو خودتان برای پیوند استفاده کنید. به احتمال بسیار زیاد استفاده از بانک مو دیگران واکنش‌های حساسیت‌زا ایجاد می‌کند. به طوری که اصلا نباید انتظار داشته باشید، نتیجه دلخواه شما باشد.