رسانه،موسیقی، اخبار تکنولوژی، دانستنی ها، مطالب جالب و خواندنی
هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این نکات دقت کنید

هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این نکات دقت کنید

چاپ لیوان کاغذی یکی دیگر از سری محصولات پرطرفدار خانواده چاپ افست ما می باشد که امکان سفارش آنلاین این محصول نیز بر روی وب سایت فراهم می باشد.

رنگ تیشرت: قرمز

در صورتی که هزینه ارسال با الوپیک در شهر تهران کمتر از 17500 تومان شود تلاش می شود که برای کاهش هزینه های شما مشتریان گرامی از آن روش برای ارسال بار شما استفاده گردد.
اگر قصد دارید با استفاده از الگوهای آماده چاپ فاکتور اختصاصی طراحی بکنید باید این الوگو را کاملا شخصی سازی بکنید یعنی لوگو و رنگ فاکتور نیازمندی های مندرج در فاکتور را بصورت کاملا شخصی مرتب بکنید. و به راحتی از آن یک خروجی بگیرید و اگر قصد چاپ فاکتور فوری را دارید به راحتی می توانید خروجی گرفته شده را به یک مرکز معتبر چاپ در کشور بسپارید و خدمات چاپی خودتان را به آنها بسپارید.

لیبل های محصولات

معرفی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم
چاپ پازل مقوایی در سایز A5 کوچکترین سایزی است که به همین روش سایلیمیشن امکان چاپ دارد. این پازل مشابه پازل A4 دارای قاب می باشد که طرح به صورت کامل هم روی قاب و هم تکه به صورت یک تکه چاپ می شود.
یکی از بهترین فضاها برای تبلیغات نامزدها تبلیغات در سایت های خبرگذاری می باشد.این صفحات به دلیل بازدید بسیار بالایی که دارند بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی می باشد. این تبلیغات به شکل بنر برروی یک قسمتی از سایت های خبری قرار میگیرد و امکان انتقال پیام و معرفی یک نامزد را به مخاطبین آن سایت می دهد شما می توانید بنری که قرار است برروی این سایت های خبری قرار بگیرد از تم چاپ بنر هایی که در طرح شهر قرار دارد استفاده بکنید که مردم با دیدن آن سریع ذهن آنها به نامزد مورد نظر برسد. این روش یکی از با اثر ترین شیوه های تبلیغاتی در محدوده بسیار وسیع می باشد.

هزینه و قیمت لیبل شیشه ای دورصاف :

کلیه محصولاتی که با نام لمینت برجسته ارائه می شوند برروی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شوند که به دلیل ضخامت بالای این مقوا و مقاوم بودن آن اصطلاحا به این محصول لمینت اطلاق می شود. برروی کاغذ مقوای ایندربرد از روکش سلفون مات برای حفاظت از چاپ ها استفاده میشود.
در تولید چاپ پرچم بصورت چاپ دیجیتال در بیشترین موارد پرچم ها که پرچم تشریفات لمینت می باشد نهایتا 2 روز کاری زمان می برد ولی در اکثر پرچم در همون روز و یا نهایتا در یکروز کاری آماده و چاپ می شود.حتی براساس الویت و فوری بودن کار همون روز هم امکان تولید آن نیز وجود دارد. اگر زمان کافی برای ارائه برند سازمانی خود را ندارید بهترین گزینه برای شما چاپ پرچم می تواند باشد به اصطلاح چاپ پرچم را تبلیغات لحظه آخری می گویند.
سویشرت هودی ملانژ

پاکت A3 کتان 120 گرم

لیست قیمت پرچم رومیزی لیزری

نحوه محاسبه هزینه لیبل شیشه ای دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.
چاپ لیبل یووی یکی از پرطرفدار ترین و البته ارزان قیمت ترین سری لیبل های قابل چاپ در سیستم کشور می باشد. ما این افتخار را دارد که بهترین کیفیت چاپ لیبل یووی به همراه مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد.
چاپ روی لیوان های شیشه ای به صورت فول رنگی انجام می شود و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ وجود ندارد فقط باید قبل از چاپ به این نکته توجه داشت که به دلیل اینکه این نوع لیوان شفاف است و نور را از خود عبور می دهد طبیعتا رنگ های چاپ شده روی لیوان از آنچه شما روی مانیتور می بینید قدری مرده تر باشد که این مورد از خاصیت این نوع لیوان است که زمینه سفید ندارد.
انواع محصولات بادکنک – سفارش آنلاین چاپ انواع بادکنک – چاپ نفیس
زمان تحویل چاپ پرچم تشریفات لمینت

نوع ریست : به صورت کاملا نرم افزاری

تنها تمایز بروشور در مقایسه با تراکت خط تاهایی هستش که بروشور را از تراکت یک یا دو وجهی جدا می کند
همان طور که یادآور شدیم چاپ روی لیوان حرارتی نیز به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد ولی به دلیل لعاب جادویی ( کتد ) که روی لیوان قرار می گیرد که باعث می شود در حالت سرد لیوان مشکی باشد که این مواد حساس می باشند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند و برای شستشوی آنها نبایست از سیم و لوازم زبر و خش دار استفاده کرد که دوام بیشتری به لیوان شما ببخشد.
البته این نکته هم گفته بشود نباید شما در طراحی لیوان کاغذی خودتان همه مطالب غیرضرروی و بی اهمیت که باید برروی کارت ویزیت و یا برروی بروشور قرار بگیرد را برروی لیوان کاغذی درج بکنید.
چاپ پرچم تشریفات لمینت ، از زیباترین و خوش فرم ترین سری از مجموعه پرچم های تشریفات موجود در بازار می باشد. پرچم تشریفات لمینت به دلیل اینکه در پشت پرچم یک طلق محکم قرار دارد بسیار خوش فرم دیده می شود و حالت شل بودن پرچم های تشریفات ساتنی را ندارد.

چاپ بادکنک2021-05-30T10:36:10+04:30

عکس‌های خود را چاپ کنید. این توصیه به ظاهر چک نه به این علت که وقتی عکستان را در دست بگیرید حس خوبی خواهید داشت. در حقیقت پرینت عکس‌ها از شما عکاس بهتری می سازد و باعث می‌شود به حس واقعی انجام دادن کامل یک عملیات عکاسی دست بیابید.
شما می توانید در زمان فراغت لیوان های ساده خونه تان را با استفاده از ابزارهای ساده طرح و شکل موردنظرتان را بر روی آن چاپ کنید.
در گذشته بصورت سنتی روی پدموس را می پوشاندند و شکل و طرح خاصی را برای آن در نظر می گرفتند اما شما در حال حاضر با استفاده از چندین متد راحت و پیش پا افتاده می توانید یک پدموس فوق العاده زیبا داشته باشید. این پدموس ها از بسیاری از پدموس های موجود در بازار برای شما زیباتر و خاص تر و جذاب تر خواهد بود زیرا انتخاب تصاویر باشماست و شما می توانید یک پدموس کاملا اختصاصی داشته باشید.

لمینت مخملی برجسته

پاکت A5 کرافت 80 گرم فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

 

 

یک: ابتدا یک قالب کاملا متناسب با نیازمندی خودتان از اینترنت انتخاب بفرمایید.
امکان نصب عکس چاپ شده روی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل بدون محدودیت دارد.
از ویژگی های این محصول امکان طلاکوبی زیر روکش سلفون مات محصول می باشد که دوام فوق العاده ای به محصول خواهید بخشید.
شما نمی توانید کیفیت بکار رفته در چاپ پاکت فوری را دست کم بگیرید. جنس بکار رفته در پاکت تعیین کننده اهمیت شما به این محصول بازاریابی می باشد. سعی کنید در انتخاب جنس کاغذ بکار رفته در پاکت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا انتخاب جنس پاکت بر طراح شما تاثیر بسزایی می گذارد. انتخاب کاغذ مناسب می تواند کمک شایانی به بازاریابی شما بکند.
شرکت کالارسانان چاپار : شرکت چاپار بسته های شهرستان را با ماشین های شرکت خودشان ارسال میکنند. هزینه ارسال به شهرستان متناسب با وزن بسته ۱۷ – ۲۰ و ۲۵ هزار تومان میباشد. البته از ویژگی های شرکت چاپار ارسال تا درب منزل شما مشتریان گرامی میباشد.
کیفیت و ماندگاری چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی
عناصر اصلی برای طراحی بنر شامل موارد زیر می باشد:

این پازل دارای 126 تکه مقوا می باشد که درون قاب پازل امکان چیدمان دارد که به دلیل اینکه طرح شما به صورت کامل چاپ می شود و لبه های پازل ثابت است به عنوان قاب پازل شما به سادگی می توانید تکه های وسط پازل را پیدا و چیدمان کنید.

هزینه چاپ عکس ۱۳x۱۸ بر اساس نوع کاغذ*

کیفیت چاپ روی تیشرت ملانژ

در این مرحله سعی بکنید عکس دلخواه خودتان را برروی کاغذ چاپ بکنید. شما باید از چاپگر های رنگی در این کار استفاده بکنید دقت داشته باشید برای مطلوبیت هر چه بیشتر عکس برروی پازل از کاغذ سابلیمیشن و جوهر سابلیمیشن استفاده بکنید.
پیتر مک‌کینن، عکاس حرفه‌ای مشهور، معتقد است چاپ عکس فواید بسیار زیادی دارد که دنیای امروز ما را از آن‌ها محروم کرده است.
در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را دور تا دور لیوان فیکس بکنید بطوری که از کنار دسته و بالا پایین لیوان دقیقا وسط در وسط باشد.
چاپ عکس یا طرح شما روی تیشرت هایی با بهترین کیفیت و وضوح بسیار بالا بر روی بهترین نوع تیشرت‌های مناسب چاپ از انواع سفید یا ملانژ موجود در بازار انجام می‌شود تا بتوانیم تمامی محصولات را از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
یکسری اصول کلی در امر طراحی چاپ پاکت وجود دارد که در طراحی چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ سربرگ و … بخصوص چاپ افست وجود دارد که شما باید آنها را رعایت بکنید.
چاپ سویشرت هم به مانند چاپ تیشرت از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد به راحتی می توانند عکس مورد نظر مخاطب خودشان را انتخاب و سفارش بدهند.

تیشرت طرح یلدا – خرگوش یلدایی

زمان تحویل۱ تا ۵ عدد۶ تا ۱۰ عدد

پازل کتد دار و یا قابلیت جذب جوهر – انتخاب عکس دلخواه – چاپ برروی کاغذ توسط دستگاه های رنگی( بهتر است کاغذ سابلمیشن و جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد) – اتو – چسب نسوز
پاکت نامه تحریر ۸۰ گرم
چاپ بروشور گلاسه ۳۰۰ گرم لوکس در ما روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
در هنگام یک تجارت یا هر نوع سرمایه گذاری ، باید همیشه از هر فرصت بازاریابی احتمالی استفاده کرد. مزایای چاپ پاکت سفارشی بسیار متعدد و قابل توجه می باشد. چاپ پاکت نامه می تواند خلاقیت در کسب و کار شما را نشان دهند و به برندسازی شما کنک بکند.

هزینه چاپ عکس ۲۰x۲۵ بر اساس نوع کاغذ*

ما سعی میکنیم در این مقاله بصورت گام به گام آموزش های لازم در این خصوص را برای شما بیان بکنیم که براحتی بتوانید یک چاپ پازل فوری و ارزان در خانه به چاپ برسانید.
ارزان قیمت ترین محصول مجموعه و یکی از زیباترین محصولات قابل عرضه در این شرکت چاپ زیر لیوانی روی تخته mdf رنگ شده سفید می باشد.

مشخصات کلی لیوان قاشقدار رنگی

مشخصات چاپ بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم سایز گسترده A5 :
سفارشات عادی اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای کاری آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد شد.
بطور کامل نمی توان تضمین کرد که هرکس با خوردن چاپی در لیوان کاغذی شما به محتویات و لوگوی برند شما توجه کند اما در معرض آن قرار گرفتن حتی به آن توجهی صورت نگیرد اما این شانس را به مشتریان شما می دهد که در ناخودآگاه آنان برند و مشخصات سازمانی شما حک بشود.

هزینه و قیمت لیبل یووی گرد :

چاپ پاکت اختصاصی چیزی است که تجارت و هدف شما را از طریق طرح ها و چاپ پاکت مشخص می کند. پاکت های سفارشی به مشاغل شما در جهت بازاریابی کمک شایانی می کند و تجارت شما را قوی تر می کند.
کاغذ دیواری موجود در بازار متناسب با کشور سازنده و جنس رویه کاغذ به چند دسته تقسیم می شوند. پوستر دیواری هایی که در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرند قالبا تولید کشور های ایران ، چین ، ترکیه و آلمان می باشند که با توجه به حساسیت همکاران ما در تهیه مواد اولیه همگی از از کیفیت قابل قبول و قابل دفاعی برای عرضه به شما گرامیان برخوردار می باشند.
چاپ روی سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۱۰۰۰ عدد چاپ شود. طبیعتا سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم متناسب با تیراژ سفارش هزینه چاپ به نسبت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به ۱۰۰۰ عدد محاسبه می شود.
چاپ روی تیشرت سفید جودون یقه دار نیز به دلیل داشتن الیاف پنبه مشابه تیشرت های پنبه ای به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
این پرچم ها جز جدید ترین نوع پرچم ها می باشد که از این شیوه پرچم ها برای چاپ دو لوگوی سازمانی خود می توانید استفاده کنید. بسیاری از سازمان ها هم لوگوی فارسی و هم لوگوی انگلیسی دارند که این مدل پرم ها بسیار می تواند برای آنها مفید باشد زیرا هر دو لوگو دید کافی را به راحتی دارد. و یا همچنین می تواند از این سبک پرچم ها یک سمت پرچم کشور و یک سمت لوگوی پرچم خود را قرار بدهید.
به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 300 گرم لوکس فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم روی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

هزینه ۵۰۰ عدد سلفون مات دورگرد +A*