رسانه،موسیقی، اخبار تکنولوژی، دانستنی ها، مطالب جالب و خواندنی
نمایندگی فروش و تولید کننده لوله کاروگیت + { لیست قیمت 1401}

نمایندگی فروش و تولید کننده لوله کاروگیت + { لیست قیمت 1401}

 

سپس پساب شفاف از میانگیر (حفره ارتباطی بین مخزن اول و دوم) عبور میکند تا وارد انباره تولید کننده لوله کاروگیت دوم شود. سرعت زیاد عبور مایعات امکان ته نشیتی را به حداقل و حتی صفر می­ رساند و همین امر هزینه­های تعمیر و بررسی را به حداقل ممکن خواهد رساند. نصب و راه اندازی لوله های پلی اتیلن دوجداره با سرعت بالایی انجام می شود و هزینه ای که برای آن پرداخت می شود از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است. این شرکت اولین تولیدکننده لوله های پلی اتیلن سنگین دو جداره (کاروگیت دار و کرتیوب دار) با قطر بالا، همچنین اولین دریافت کننده نشان استاندارد ملی 9116 در ایران بوده که با بهره گیری از فناوری روز دنیا، مطابق با استانداردهای جهانی 16961 DIN و 13476 ISO، توان تولید لوله های کاروگیت دار با قطرهای 400 تا 1200 میلی متر در طول های 6 و 12 متری و متناسب با درخواست مشتری را داراست. بیش از دو دهه تجربه در ساخت و تولید لولههای پلی اتیلن اعم از تک جداره و دوجداره و کورتیوب و اسپیرال ضمانت خریدی مطمئن و با کیفیت را به مشتریان ما خواهد داد.

 

با این مقدمه در مورد لوله های کاروگیت در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید. اهالی ساختمانچی مشتاقانه منتظر ارائه نظرات شما در این زمینه هستند. لوله های راه راه توسط بسیاری از ادارات دولتی و حمل و نقل و شهرداری محلی و سازمان های منطقه برای استفاده در زهکشی مورد استفاده قرار گرفته شده و تایید شده اند. جداره های درونی لوله کاروگیت در دو اکسترودر مجزا از هم تولید می شوند و در نهایت در بخش کاروگیتور خط تولید لوله به یکدیگر جوش می خورند. معمولا نحوه اتصال آن ها بوسیله ی اسپیگات یا کوپلر و واشر( که این اتصال به این صورت است که یک واشر در آخرین فرورفتگی لوله ی اول و یک واشر هم در آخرین فرورفتگی لوله ی دوم قرار داده می شود و سپس لوله ها را از دوطرف به کوپلر متصل می کنند) ، جوش لب به لب و ساکت و واشر ( این روش بدین صورت است که واشر را در آخرین برآمدگی قرار می دهند و سپس لوله ی بعدی را به قسمت ساکت لوله ی اول متصل می کنند) صورت می گیرد.

12-مواردی است که هنگام نصب لوله باید مورد توجه قرار گیرد مثلا ph خاک باید مورد توجه قرار گیرد. در هنگام خرید انواع لوله کاروگیت ارزان قیمت به استاندارد بودن لوله هم توجه زیادی کنید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه و استفاده کنید. یکی از مهمترین پارامترهایی که باید در هنگام بررسی این لوله ها مورد توجه قرار گیرد، استاندارد لوله کاروگیت است. این لوله ها در برابر شکستگی، سایش و ترک خوردگی مقاوم می باشند و در صورت آسیب دیدگی توسط دستگاه جوش اکستروژنی ترمیم می شوند. لوله کاروگیت در برابر اشعه فرابنفش بسیار مقاوم است. ساختار لوله کاروگیت در مقایسه با سایر لوله های پلیمری متفاوت است و بدنه بیرونی آن حالت حلقوی شکل دارد. ولی همچنان صف های طویلی برای خرید سایز های مختلف لوله پلی اتیلن فاضلابی وجود دارد. لوله کاروگیت قابل استفاده در مسیرهای صاف و یا شیب دار به صورت سطحی و یا دفن در زمین هستند.

 

نصب این نوع لولهها بصورت مدفون می تواند به بخش آبیاری و کاربردهای مدیریت زیست محیطی به جای استفاده از لوله کشی سطحی که باید با توپوگرافی ناهموار خاک های بافت دار مقابله کند؛ کمک کند. این لوله ها از مقاومت بالایی برخوردار است وفشارهای وارد شده روی سطح و همچنین بارهای زیر سطحی را تحمل می کند . مدل لوله کاروگیت 315 میلی متری: این لوله ها 12 اینچی می باشند و اغلب در زهکشی زیر پل ها و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها مزایای زیادی دارند که یکی از آن ها این است که فشار بار داخلی ندارند به این منظور که سیال در حال حرکت در لوله دارای فشار بار داخلی نیست. در زیر جاده ها و حتی در زیر ریل قطار و مسیر های راه آهن استفاده می شود و به همین دلیل باید دارای مقاومت بالایی باشند تا بتوانند فشار های وارد شده را تحمل کنند. لوله کاروگیت اسپیرال را می توان در سایزهای زیر و در فشارهای کاری 16 کیلو نیوتن بر مترمربع , ۳۱٫۵ کیلو نیوتن بر مترمربع و ۶۴ کیلو نیوتن بر مترمربع تولید و عرضه نمود.

این مطلب را هم بخوانید :   طراحی داخلی به سبک نیلوفر ساجدی

 

می کند. واضح است که زمان بسیار زیادی طول خواهد کشید تا مغز لوله نیز سرد شود پس نیاز به طول بسیار زیادی برای خنک کاری احساس می شود .روش استفاده شده در این طرح که علاوه بر خنک کاری سطح خارجی ، سطح داخلی نیز با آب خنک می شود و در نتیجه ضخامت موجود که باید سرد شود به نصف کاهش پیدا کرده و زمان خنک شدن چهار برابر سریعتر می شود . 11-لوله های دوجداره پلی اتیلنی باید در خاک مدفون شود و شرایط محیطی را تحمل کند. اگر شرایط به گونه ای باشد که تابش خورشید مستقیم بوده و گرمای زیادی در محیط باشد، باید حتما از یک سایه بان استفاده شود. خاکریزی اصلی اولیه (Primary Initial Backfill) : این منطقه خاکریزی که در شرایط معمولی تا ارتفاع %۷۵ قطر لوله می رسد و در حالتی که لوله پائین تر از سطح آب زیرزمینی می باشد حداقل تا ۱۵ سانتیمتر روی لوله را میپوشاند، بعنوان تکیه گاه اولیه در مقابل تغییر شکلهای جانبی عمل میکند. وزن واحد طول لوله پلی اتیلن و cb های مورد تایید اداره استاندارد. لوله های پلی اتیلن که در کارخانه تولید لوله دوجداره با روش اسپیرال یا حلزونی تولید می شوند شامل دو بخش می باشند که بخش اول کار ساخت یک پروفیل چهار ضلعی را به عهده داشته و بخش دوم پیچش پروفیل دور یک قالب به صورت اسپیرال و جوش فاصله بین پروفیل ها بوسیله پلی اتیلن است .

 

و دوم اینکه این لوله های اکثر به جهت مقاومت در برابر فشارهای بیرونی کاربرد دارند؛ و نیکی فشارهای داخلی! به دلیل اینکه لوله و جوش هم جنس هستند، مقاومت جوش بالایی دارند. لوله های پلی اتیلن با قطر خارجی 140 میلیمتر. لوله کاروگیت که از پلی اتیلن ساخته می شود به لوله های دوجداره پلی اتیلنی معروف می باشند و مخصوص طراحی شبکه فاضلاب و آبرسانی معروف هستند. در شبکه فاضلاب رسانی، زهکشی، حمل آبراه ها و … لوله پلی اتیلن با چگالی بالا ( لوله پلی اتیلن سنگین ) در سایزهای 16 میلیمتر تا سایز 110 میلیمتر را در شاخه های 100 متری بصورت کلاف و سایز 125 تا 2400 میلیمتر را در شاخه 6 و 12 متری تولید می کنند. از طرفی سطح بیرونی آن دارای شیار های بزرگ بوده که مقاومت لوله را افزایش خواهد داد. 10-علت مشکی بودن سطح خارجی لوله دوجداره فاضلابی پلی اتیلن وجود ۲ الی ۲.۵ درصد دوده برای مقابله با اشعه فرابنفش خورشید است. لوله میخوام لوله 250. روز بخیر لطفا قیمت 1-لوله پلی اتیلن فاضلابی به قطر 200 میلیمتر 2- لوله پلی لتیلن آبرسانی به قطر 110 میلیمتر و فشار pn10 .

 

13-بدلیل عدم امکان نشست، فاسد شدن، نصب آسان و مقاومت دربرابر حرکت خاک و فشار مصارف زیادی دارند. این لوله ها در برابر کتون ها، اکسیدهای اکسیده، هیدروکربن های کلردار، هیدروکربن های معطر و بعضی از موادی که مربوط به شست و شو می باشند مقاومت زیادی ندارند. این لوله ها بیشتر جهت انتقال پساب و فاضلاب استفاده می شود. گروه بازرگانی آبشار تامین وفروش انواع لوله درزدار وداربستی باارائه نازلترین قیمت در سطح کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ساخت لوله های دوجداره پلی اتیلن به روش کاروگیت اسپیرال و اسپیرال در قطرهای داخلی بالاتر از 800 میلیمتر تا 3000 میلیمتر این امکان را می دهد تا از این نوع لوله ها در ساخت مخازن ذخیره آب و اسید بتوان استفاده کرد. لولههای اسپیرال کاروگیت به لولههایی قطور از جنس پلی اتیلن گفته میشود که در سایزهای 800 الی 3000 میلیمتر تولید میگردند. لولههای کاروگیت سوراخدار H.D.P.E از جمله لولههایی هستند که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند و برای بازیافت رسوبات حاوی درصد پایین از مس و نقره استفاده میشوند. لوله های 200 میلی متری یا به عبارتی 8 اینچی از جمله پرکاربردترین لوله های پلی اتیلن کاروگیت بشمار می آیند. قیمت این لوله با توجه به نوع کاربرد، سایز و فشاری که می تواند تحمل کند متفاوت می باشد.