رسانه،موسیقی، اخبار تکنولوژی، دانستنی ها، مطالب جالب و خواندنی
ساعت دیواری چی مده؟

ساعت دیواری چی مده؟

 

ما معمولاً ساعت‌ها را هر جا که نگاه کردن به آن‌ها راحت است آویزان می‌کنیم. حتی یک لحظه هم فکر نمی کنیم که آیا آن مکان (یا موقعیت) ساعت درست است یا خیر. با این اوصاف، باید به شما بگویم که طبق ساعت دیواری چی مده قوانین و مقرراتی وجود دارد که باید هنگام قرار دادن ساعت های دیواری در خانه یا محل کار خود مراقب آنها باشید.

دوباره، مانند هر چیز دیگری در  ساعت دیواری چی مده ، ساعتی که در موقعیت اشتباه قرار گرفته باشد، اثرات بدی را به همراه دارد، در حالی که قرارگیری صحیح روی، فراوانی و رفاه را به خود جلب می کند.بنابراین، بیایید بدون هیچ تأخیری، مستقیماً به یادگیری واستو برای ساعت و ساعت دیواری بپردازیم.

خرید ساعت دیواری چوبی

اعتقاد بر این است که آویزان کردن ساعت در شمال باعث جذب ثروت می شود. اطلاعات بیشتر در مورد جذب ساعت دیواری چی مده. شما می توانید یک ساعت را نیز در غرب قرار دهید، اما این باید آخرین گزینه باشد. قرار دادن ساعت های آونگی در ضلع شرقی خوب در نظر گرفته می شود. در اتاق خواب، سعی کنید ساعت دیواری را طوری قرار دهید که وقتی از خواب بیدار می‌شوید بتوانید آن را درست از روی تخت ببینید (احتمالاً روی دیوار شمالی، زیرا هنگام خواب سر خود را به سمت جنوب نگه دارید). اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت خواب ساعت دیواری چی مده؟

ساعت دیواری چی بخرم؟

همیشه ساعت ها را در داخل خانه آویزان کنید.

ساعت های غیر کار را تعمیر یا تعویض کنید.

تمام ساعت ها باید در زمان صحیح یا 1-2 دقیقه جلوتر از زمان صحیح باشند.

همیشه تمام ساعت های دیواری را تمیز کنید.

ساعت/ساعت دیواری Vastu – از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

بدون ساعت دیواری در دیوار جنوبی

از آویزان کردن ساعت بالای هر دری خودداری کنید.

هیچ ساعت دیواری نباید رو به درب اتاق خواب باشد.

ساعت دیواری در خارج از خانه مجاز نیست.

هیچ ساعت شکسته یا متوقف شده ای در خانه وجود ندارد.

ساعت ها هرگز نباید از زمان صحیح عقب باشند.

شیشه ساعت نباید شکسته شود.

از ساعت هایی که انرژی منفی را نشان می دهند (مانند غم، جنگ، تنهایی و غیره) اجتناب کنید.

برای یک ساعت دیواری (یا ساعت) در اتاق دکوری خواب مطمئن شوید که تخت در شیشه ساعت منعکس نمی شود.

و این تقریباً در مورد ساعت دیواری ساعت دیواری چی مده به میان می آید. زمان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هر کسی است و نصب آن در مسیر طبق ساعت دیواری چی مده درست می تواند انرژی مثبت را به همراه داشته باشد و از اثرات نامطلوب در خانه یا محل کار شما جلوگیری کند.

 

آخرین مد ساعت دیواری در سال 1400

معمولاً ساعت‌ها در هر جایی قرار طبق ساعت دیواری چی مده می‌گیرند که راحت بدانیم. ما حتی یک بار هم در مورد درست یا غلط بودن مکان فکر نمی کنیم. واقعیت ساده این است که اکثر ما ساعت های خود را در جایی آویزان می کنیم که بتوانیم به راحتی زمان را بدانیم. نباید اینطور باشد! با این طبق ساعت دیواری چی مده حال، چندین قانون Vastu وجود دارد که باید هنگام قرار دادن ساعت های دیواری آنتیک در خانه خود به آنها توجه کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   قطعات یدکی و تعمیرات جرثقیل سقفی

Vastu چیزی است که همه درباره آن صحبت می کنند، اما تعداد کمی از آنها آن را در خانه های خود اجرا می کنند. Vastu shastra (همچنین به عنوان “علم معماری” شناخته می شود) یک سیستم اعتقادی معماری باستانی است که با اصول طراحی شده برای بیشترین استفاده از محیط و آب و هوا به عنوان عوامل غالب آن سروکار دارد. اصول طراحی ها، آماده سازی زمین و فضا، چیدمان، اندازه گیری ها و هندسه فضایی را شرح می دهد.این شامل باورهای سنتی هندو و بودایی 8000 ساله است. تمام طرح‌ها بر ادغام معماری با طبیعت، عملکردهای نسبی بخش‌های مختلف سازه و باورهای باستانی با استفاده از الگوهای هندسی، تقارن و هم‌ترازی‌های جهتی تمرکز دارند. (1)

بدون بحث زیاد، اجازه دهید چند نکته Vastu را که باید قبل از آویزان کردن ساعت خود به خاطر داشته باشید، بدانیم.5 نکته قدرتمند Vastu برای داشتن حالات مثبت در خانه خود ساعت های غیر کار را تعمیر یا تعویض کنید. به گفته کارشناسان Vastu، ساعت های متوقف شده شبیه به عدم پیشرفت طبق ساعت دیواری چی مده است و ممکن است فال بدی را در زندگی فرد به همراه داشته باشد. احساسات و انرژی های منفی زیادی در خود دارد.

بهترین مارک ساعت دیواری نی نی سایت

مطمئن شوید که ساعت خود را 24/7/365 روشن نگه دارید. می توانید زمان نشان داده شده در ساعت را با زندگی خود مقایسه کنید. به این ترتیب از ساعت دیواری خود نهایت مراقبت را خواهید کرد. این ضروری است که ساعت های خود را با قرار دادن به موقع در حالت خوب نگه دارید – هرگز به جلو طبق ساعت دیواری چی مده یا عقب (حتی 2-3 دقیقه!).

 

اجازه دهید ساعت شما رو به محل اقامت بابانوئل باشد. ساعت دیواری شما باید جهت شمال یا خانه بابانوئل باشد. این چیزی است که ممکن است از مادربزرگتان شنیده باشید. طبق ساعت دیواری چی مده اعتقاد بر این است که ساعت هایی که رو به شفق شمالی هستند، خوشبختی و خوشبختی را برای شما به ارمغان می آورند.

 

جهت شمالی متعلق به لرد گانشا و طلای ثروت، کوبرا است که اعتقاد بر این است که بر شمال حکومت می کند، در حالی که دیوندرا، پادشاه خدایان، در شرق مسلط است. همچنین، جهت شمال توسط سیاره عطارد که مخفف ارتباطات و تجارت بهتر است، اداره می شود. برای خرید آنلاین ساعت طبق ساعت دیواری چی مده دیواری قدیمی کمی وقت بگذارید.