پرچمهای تبلیغاتی یکی از شیوههای جدید و کارآمد در برند سازی و تبلیغات هستند که با استفاده از چاپ یا گلدوزی طرح نام برند و یا اطلاعات شرکت بر روی آن، میتوان به طور گسترده و مؤثر در محیط باز (پرچمهای ایستاده) یا در شرکتها (رومیزی و. . . ) به تبلیغ کسب و کار پرداخت. پرچمها همیشه نماد و سنبلی برای جلب توجه بودهاند و استفاده از این سنبل در تبلیغات میتواند برای شرکتها، ادارهها و سازمانها بسیار سودمند باشد. پرچم رومیزی تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید میشوند، یکی از انواع آن پرچمهای رومیزی هستند. این پرچمها ابعاد مشخصی دارند و شامل چندین مدل میباشد. با ما همراه باشید که در ادامه ویژگیها و خصوصیات هرکدام را خواهیم آورد.
پرچم رومیزی لیزری
این مدل پرچم از سری مدلهای پرچم رومیزی بسیار ترند و محبوب است، زیرا به وسیله دستگاه لیزر برش خورده، بعد چسبیده میشود و در انتها بر روی پایه قرار میگیرد. به همین دلیل است که هیچ دوختی در آن مشاهده نمیشود و سبکی مدرن دارد. پایههای این پرچمها میتواند از جنس استیل، سنگی و یا سایر جنسها تهیه شود.
پرچم رومیزی ساتن
همانطور که پیداست جنس این مدل پرچم ساتن است. ساتن دو نوع است مات و براق، این مدل نیز بسیار محبوب است به دلیل این که بعد از چاپ لگو یا نام برند، بسیار زیبا و چشم نواز دیده میشود. همچنین در طراحی این مدل، از ریشه در اطراف پارچه استفاده میشود که بنا بر سلیقه مشتری میتوان این ریشه دوبل دوخته شود و هم میتوان به یک ردیف ریشه کفایت کرد.
پرچم رومیزی تی
از آنجا که این مدل پرچم رومیزی به حرف T انگلیسی شباهت دارد، اینطور نام گذاری شده است. این پرچم میتواند دو رو باشد و از هر دو طرف دید خوبی داشته باشد. اگر مایل هستید پرچمتان هر دو طرفش چاپ داشته باشد حتما به تولید کننده بگویید. همچنین بهتر است پایه این پرچم از جنس استیل مقاوم باشد. عمده مزیت استفاده از پرچمهای تبلیغاتی رومیزی
ایجاد حس اعتماد در مشتریان
مشتریان با دیدن اولین هویت سازمانی شما، قطعا حس اعتماد و اصالت از محیط کاری و برند شما دریافت خواهند کرد. همان طور که میدانیم، اعتماد مشتری یک اصل در بین تمام مشاغل است، چیزی که مهم است این است که شما از یک راه مقرون به صرفه و بدون هزینههای هنگفت به این هدف رسیدهاید.
برند سازی کسب و کارها
با به نمایش گذاشتن نام برند کسب و کار یا سازمانی که دارید، به پرستیژ کاری شما و به رسمیت شناخته شدن برند شما کمک شایانی خواهد کرد. از آنجا که پرچمها غالبا برای نشان دادن اقتدار به کار گرفته میشدند، شما نیز از این مزیت استفاده کرده و از طریق قرار دادن پرچمهای رومیزی در محل کار خود، باعث حس اعتماد به نفس در بین کارکنان شوید.
کم هزینه بودن
اگر فکر میکنید هنوز اول راه هستید و سرمایه کافی برای تبلیغات گسترده را ندارید، شک نکنید چاپ پرچمهای تبلیغاتی برای کسب و کار نوپای شما کمک میکند با مبلغی کم، تبلیغات مؤثر و قابل توجهی انجام داده باشید. همین یک مورد قادر است مشتریان را به سمت شما بیاورد، پس نگران هزینه زیاد تبلیغات نباشید.
نکات طراحی و چاپ پرچمهای تبلیغاتی
پرچمهای رومیزی غالبا جمع و جور هستند و از ابعاد کمی برخوردارند. این پرچمهای محبوب، برای فضاهای داخلی مثل میزهای کنفرانس، باجههای پذیرش و. . . استفاده میشود. طراحی این مدل از پرچمهای تبلیغاتی نسبتا آسانتر است زیرا ابعاد کادر کم است و جز نام برند، یا شعار کسب و کار و یا اطلاعات سازمان مثل شماره تلفن یا آدرس نشود چیز بیشتری نوشت. البته همین هم نیازمند رعایت اصول طراحی پرچم است و نباید از ویژگیهایی مثل سادگی، انتخاب رنگها و فونتهای مناسب و رعایت حاشیه خالی در اطراف طراحی غافل شد. همچنین در خصوص انتخاب جنس پارچه باید به شدت دقت شود، چرا که نوع پارچه به راحتی میتواند بر وضوح و شفافیت چاپ، تأثیر مستقیم بگذارد.
نتیجه گیری
بارها دیدهایم کسب و کارهایی موفق هستند که به تبلیغات خود اهمیت میدهند. همانطور که پیشتر توضیح دادیم بهترین راه استفاده از پرچمهای تبلیغاتی است، چرا که علاوه بر تأثیر گذاری و کارآمدی هزینه مناسبی دارد. البته شایان توجه است که چاپ پرچمهای رومیزی هدفی بالاتر از تبلیغات را دنبال میکند و آن ایجاد حس اعتماد است. یادتان باشد، گروه نوژیک کنار شماست تا با یک تیم پویا و جوان به تبلیغاتتان رنگ تازهای ببخشد.